Ekonomická krize si ve sportu vybrala další oběť. Hokejová Liga mistrů v příští sezoně zůstane „u ledu“, a přestože má jít pouze o jednoletou přestávku, už teď je jasné, že ambiciózní projekt nefunguje.
Pro marketingové specialisty je to těžký oříšek. Liga mistrů se od začátku mohla opřít o solidní koncept i potenciální trh s 250 miliony diváky, jenže peníze ani zájem fanoušků se nedostavil.
Je to logické. Soutěži od počátku zoufale chybějí hvězdy, s nimiž by se fanoušci dokázali ztotožnit. Známé tváře hokejistů, kvůli kterým se na Ligu mistrů budete chtít dívat, i když už váš oblíbený tým vypadl. Osobnosti, které pomohou vytvořit tradici nové soutěže. A i kdyby se za rok znovu rozjela, nic moc se na tom stejně nezmění - žádný Messi na bruslích v Evropě prostě nejezdí.
Je to podobné jako s asijskou verzí fotbalové Ligy mistrů. I na ní fanoušci chodí, ale večer se v televizi stejně raději podívají na Ronalda a spol. Jednu „Ligu mistrů“ ostatně hokej už má. O víkendu v ní triumfoval Pittsburgh.
Čtěte „Liga...“ na straně 26