Spot nazvaný EGO ukazuje osud mladíka, který nepřenesl přes srdce fakt, že ho předjel slabší vůz, pustil se do riskantního předjíždění a skončil na pitevním stole.
Klip tak ukazuje jeden z častých nešvarů agresivní jízdy – tedy nebezpečné předjíždění. Kromě něj jsou hlavní znaky agrese za volantem ještě rychlá jízda a nedodržování bezpečných odstupů mezi auty.
Nový klip se v televizích objevil poprvé včera. Postupně ho nasadí všechny tři celoplošné stanice. Nova a Česká televize v plné verzi, tedy bez cenzury.
Televize Prima překryje nejdrastičtější scénu černým rámečkem s odkazem na internetovou stránku s názvem www.nemysliszaplatis.cz, kde je plná verze k dispozici.
Kromě zmiňovaného klipu pak odvysílají televize i dalších šest videí, a to až do konce roku 2010, kdy celá kampaň Nemyslíš – zaplatíš končí. Kromě televizních klipů kampaň doplňují billboardy, rozhlasové spoty, bannery a roadshow.
Vydání| Tato zpráva vyšla v prvním vydání
Regionální mutace| Lidové noviny - Morava