Speciální displeje oslovující chodce byly instalovány celkem v sedmnácti britských městech, většinou na význačných a známých místech - například na budově londýnského Imaxu nebo na jednom z domů u populárního korza Piccadilly Circus.
Reklama využívá digitální technologie takzvaných „Transvision Screens“, kdy snímá lidi, kteří jdou právě kolem nebo se na plochu zadívají, a v reálném čase komentuje prostřednictvím nápisů na elektronických displejích jejich aktuální činnost. Detailní popis této technologie však nebyl zveřejněn.
„Drzá kampaň“ propaguje značku stolní vody Glaceau VitaminWater, kterou produkuje Coca-Cola. Měla by běžet celkem šest týdnů. Coca-Cola si od ní slibuje zvýšení prodeje značky své stolní vody a nárůst počtu zákazníků zvláště mezi mladými lidmi.
Přestože podobné praktiky, připomínající Spielbergův film Minority Report, vyvolávají zatím velmi kontroverzní reakce, pokusů na toto téma přibývá. Před časem se tak objevil na štítové stěně jednoho z domů na newyorském Manhattanu billboard, který pomocí technologie „audio spotlight“ oslovoval kolemjdoucí - hlas přitom slyšel pouze ten, kdo vstoupil do vymezeného prostoru, na který mířilo speciální vysílací zařízení. Zvuk pak uslyšel jakoby přímo u ucha.