PRAHA Společnost Makro, která v Česku provozuje 13 velkoobchodních center, zkouší na tuzemském trhu prodávat zboží i prostřednictvím meziskladů DriveIn. Nový formát prodeje zavádí v regionech, ze kterých to živnostníci mají do klasických prodejen Makro daleko. První provozovna Drive-In byla v závěru loňského roku otevřena v Chomutově, druhou Makro zprovozní příští týden v Jihlavě. Mluvčí společnosti Makro Romana Nýdrle řekla, že zákazníci z Jihlavska si zboží budou moci objednat elektronickou poštou, telefonem či faxem v brněnském velkoobchodu Makro, který zásilku do 24 hodin odešle do jihlavského meziskladu. Pobočky Drive-In jsou určeny pro maloobchodníky a pro provozovatele hotelů, penzionů či restaurací.
Makro zkouší nové metody prodeje
MALOOBCHOD
Kelímek od jogurtu: mýt, či nemýt? Řada lidí stále tápe, co a v jakém stavu patří do tříděného odpadu
Matka oběti: mluvila jsem s blízkým vraha. Lenka Šimůnková hledá odpovědi na to, co se stalo na filozofické fakultě
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Klíčový aktér kauzy Dozimetr žádá výslech Rakušana a dalších členů hnutí STAN. Ministr se už vyjádřil
Pronájem ateliéru, 3+kk 44 m2, Praha, ul. Podnikatelská
Praha 9 - Běchovice
16 900 Kč/měsíc