Pátek 26. dubna 2024, svátek má Oto
130 let

Lidovky.cz

MANAŽEŘI

Česko

Borůvka prezidentem evropského sdružení

Novým prezidentem hlavní evropské organizace realitních profesních sdružení European Property Agents Group byl při říjnovém zasedání v Gentu zvolen architekt Jan Borůvka (49). Nadále pracuje jako generální sekretář Asociace realitních kanceláří České republiky a prezident české pobočky světové federace realitních kanceláří.

Do roku 1991 působil Borůvka jako projektant. Od roku 1991 se věnuje realitnímu sektoru - zastával pozici konzultanta a působil také ve vedení několika společností. V roce 1997 Borůvka získal americký certifikát Certified International Property Specialist. Kromě toho absolvoval řadu doplňkových vzdělávacích programů.

Chudárek posílil vedení GTS Novera

Novým ředitelem obchodního úseku pro korporátní zákazníky telekomunikačního operátora GTS Novera se stal Radim Chudárek (42). Ve funkci nahradil Petra Možíše, který se v září stal ředitelem celé obchodní divize. Chudárek doposud působil v GTS Novera jako obchodní manažer. Jeho úkolem teď bude rozvoj vztahů se stávajícími zákazníky a akvizice nových zákazníků z řad velkých společností.

Chudárek pracuje ve společnosti GTS Novera od roku 2002. Předtím působil dva roky jako ředitel divize Technických médií vydavatelského domu Bertelsmann Media. V letech 1993 až 1998 byl obchodním a marketingovým manažerem Samsung Electronics.

ČEZ změnil vedení svého prodeje

Skupina ČEZ změnila strukturu vedení firmy ČEZ Prodej, která prodává elektřinu koncovým zákazníkům. Nejvýraznější změnou má být rozdělení řízení na tři části: na prodej business zákazníkům, retail zákazníkům a na finanční a správní agendu. Ředitelem pro business zákazníky se stal Bohumil Mazač, dosavadní generální ředitel ČEZ Prodej, retail oblast převzala nově příchozí Zuzana Řezníčková a finanční a správní oblast Aleš Konrád, dosavadní správní ředitel ČEZ Prodej. Řezníčková působila mimo jiné jako generální ředitelka Mediatelu (2005-2006). Do ČEZ Prodej přichází z Telefónica 02 Slovensko, kde byla obchodní a marketingovou ředitelkou.

Poráčová šéfuje marketingu džusů

Na pozici marketingové ředitelky společnosti Maspex Czech nastoupila Mirka Poráčová. Do její kompetence bude patřit marketingová komunikace a rozvoj všech produktových značek společnosti. Mezi ně patří džusy a nektary (například Relax a Caprio), dětské ovocné nápoje (mimo jiné Kubík) a sycené nápoje.

Mirka Poráčová pokračovala po ukončení studia na České zemědělské univerzitě v Praze postgraduálním studiem marketingu potravin v Irsku. Na novou pozici přichází z výzkumné agentury Insiqua, kde působila jako marketingová konzultantka. Předtím pracovala deset let ve společnosti Unilever v marketingu kosmetiky a potravin.