ministra od roku 1989. Samí amatéři, uprchlíci od původních profesí, kariéristé. Nikdy předtím ve školství nepracovali a jedinou jejich kvalifikací jsou stranické knížky a argument, že znají školství z doby, kdy chodili na ZŠ. Dejme tedy tomuto člověku možnost se projevit. Školství je tak zaostalé, že ho nelze zlepšit ani za dalších 20 let. Nehledají se odborníci a laici budou mít pokaždé jinou představu. Ti dole, učitelé a žáci, budou neustále muset reagovat na výplody chorých mozků politických amatérů. Až tak jsme klesli.
Není to trochu jinak. Ministr ministruje.
Ředitelé s pomocí svých učitelských sborů řídí vzdělávání studentů. Stejně tak je to na univerzitách.
Mně se jeví, že chybí pokrok u některých sociálních skupin ve vdělání v předškolním věku.
Pojem "mateřská škola" použil první J.K.Komenský a to v tom smyslu, že matka-mateř bude děti vzdělávat dle jeho metodických pomůcek (které mimochodem zaměstnávají obě mozkové polokoule, takže se dětmi objevované uchovává v paměti mozku téměř navždy vč. jazyka-češtiny).
Toto téma, předškolní vzdělávání je pro řídící a rozhodovací úroveň ministra.