PRAHA Společnou fúzi oznámily tři mezinárodní sítě public relations agentur: Mmd, patřící mezi největší agentury v regionu střední, východní a jihovýchodní Evropy a Eurasie, Grayling, působící hlavně v Londýně a v Bruselu, a západoevropská síť Trimedia International, fungující v 11 zemích. Fúze má vytvořit nového lídra na světovém PR trhu.
Na trhu PR agentur vzniká nový gigant
PUBLIC RELATIONS
Kelímek od jogurtu: mýt, či nemýt? Řada lidí stále tápe, co a v jakém stavu patří do tříděného odpadu
Matka oběti: mluvila jsem s blízkým vraha. Lenka Šimůnková hledá odpovědi na to, co se stalo na filozofické fakultě
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Klíčový aktér kauzy Dozimetr žádá výslech Rakušana a dalších členů hnutí STAN. Ministr se už vyjádřil
Pravý důvod konce hlavní hygieničky? Podle expertů Svrčinová podcenila nemoc, která zaplavila Česko
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...