Nejdražší značkou světa je
Přestože existuje teprve 11 let, má už potřetí za sebou vyšší cenu než značky Coca-Cola či Microsoft. Googlu se navíc i v době ekonomické krize podařilo zvednout svou cenu oproti roku 2007 o 16 procent na více než 100 miliard dolarů.
Kelímek od jogurtu: mýt, či nemýt? Řada lidí stále tápe, co a v jakém stavu patří do tříděného odpadu
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Nové obavy Ukrajinců v Česku: pobyt získá málokdo a muži v povolávacím věku budou pod větším tlakem
Pravý důvod konce hlavní hygieničky? Podle expertů Svrčinová podcenila nemoc, která zaplavila Česko
Učitel/ka MŠ pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Střední škola a Mateřská škola Aloyse Klara
Praha