Úterý 30. dubna 2024, svátek má Blahoslav
130 let

Lidovky.cz

Neziskovky si rozdělily žihadla

Česko

PRAHA Ocenění za nejlepší veřejně prospěšnou reklamní kampaň „Žihadlo 2007“ získaly v kategorii televizní spot Greenpeace, v kategorii rádiový spot Amnesty International ČR a ve dvou kategoriích tištěná reklama a internetový projekt obecně prospěšná společnost Partners Czech. Cenu Žihadlo vyhlásily letos poprvé Informační centrum neziskových organizací (ICN) a internetový portál www.neziskovky. cz jako vůbec první samostatnou soutěž sociální reklamy.

„Veřejně prospěšné reklamy spolu doposud soutěžily pouze v rámci zavedených soutěží a ocenění navíc získávaly vždy jen reklamní agentury,“ vysvětluje Marek Šedivý, ředitel ICN. „My chceme prostřednictvím Žihadla ocenit především neziskové organizace, které kampaně zadávají, sehnaly peníze a věnovaly kampani čas a úsilí.“

Do soutěže se přihlásilo celkem 27 neziskových organizací se zhruba 40 kampaněmi. Její výsledky byly zveřejněny u příležitosti ukončení 10. ročníku informační kampaně 30 dní pro neziskový sektor.

Porota, složená ze zástupců neziskového sektoru, médií, reklamních a PR agentur i firem, které se podpoře neziskového sektoru věnují, hodnotila nejen nápad a zpracování reklamy, ale také vhodnost zvolené komunikační strategie. „Soutěží pro kreativní agentury je hodně a klienty prakticky nezajímají. Žihadlo je jiné, protože oceňuje práci celého týmu, klienta, agentury a všech, kteří se na kampani podílejí,“ uvedl člen poroty, ředitel agentury McCann-Erickson Prague Jan Binar.

Autor:

AURES Holdings a.s.
PRACOVNÍK PODPORY PRODEJE (A12500)

AURES Holdings a.s.
Olomoucký kraj
nabízený plat: 30 000 - 32 000 Kč