PRAHA Scénu z filmu Lola běží o život připomínal téměř stejnojmenný reklamní projekt značky Nike „Běž jako o život“, který se představil v rámci její expozice na veletrhu sportovních potřeb Marathon Sport Expo. Veletrh se konal ve dnech 6. až 8. května na pražském Výstavišti. Stánek Nike obsahoval technologii, díky níž si člověk mohl zaběhat na trenažéru a na projekční ploše před sebou viděl sám sebe jako součást dobrodružného filmu. Projekt Nike nyní pokračuje v on-line podobě na webu www.bezjakoozivot.cz.
Nike nabízí zaběhat si „ve filmu“
PROMOTION
Řidiči omylem čerpají speciální benzin za 95 korun. Luxusní palivo přitom zlepšuje výkon jen některým vozům
MS v hokeji bez sborné? Zbytečný šampionát, na naše vyloučení nejvíc doplácí Češi, tvrdí Rusové
Kým se inspiroval příběh s Jiřinou Bohdalovou v hlavní roli? Historik má s dramatem Svatá zásadní problém
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!