PRAHA Vznik nového sdružení, které bude monitorovat reklamní výdaje a kreativní formáty reklamy, oznámily společnosti Newton Media, zaměřená na monitoring médií, provozovatel peoplemetrového výzkumu Mediaresearch a jeho dceřiná společnost Primetime CS. Sdružení připravuje monitoring reklamních výdajů a reklamní tvorby prakticky ve všech mediatypech na trhu (televize, tisk, internet, rozhlas, outdoor, kinoreklama a jiné).
Nové sdružení bude měřit reklamu
MONITORING
Neosvobodili nás jen Sověti a Američani. Loupeže, vraždy či znásilňování byly běžné, říká historik
Jak může skončit válka na Ukrajině? Mluví se o výměně kusu země za vstup do NATO i hrozbě „třetího majdanu“
Lobbisté uspěli, Češi přijdou o plně hrazené léky. Podle právníka ministerstvo ignoruje výroky soudů
Za guláš už přes 200 korun. Restaurace vysvětlují, proč od začátku roku opět zrychlily zdražování jídla i nápojů
Rusko ničí zbraně Západu. Účinnost ukrajinské techniky prudce klesá, střely za miliony selhávají
Tajná česká mise do Sýrie: delegaci prozradil snímek v agentuře. Proč jednala s Asadovým režimem?
Elektrikář do Německa
Arcon Personalservice GmbH
nabízený plat:
75 260 - 90 320 Kč