Pátek 17. května 2024, svátek má Aneta
  • Premium

    Získejte všechny články mimořádně
    jen za 49 Kč/3 měsíce

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Lidovky.cz

O volební spoty stálo rekordně málo diváků

Česko

PRAHA Předvolební spoty stran kandidujících do sněmovny zhlédlo v České televizi denně v průměru 72 tisíc diváků. Je to zhruba o 20 tisíc méně než při minulých sněmovních volbách v roce 2006. Celkem 14 hodin vysílání rozdělených do 12 bloků tedy vidělo v průměru 0,8 procenta dospělé populace, sdělil mluvčí televize Ladislav Šticha. Vysílat tyto spoty České televizi nařizuje zákon. Z lidí, kteří byli v danou chvíli u televizních obrazovek, sledovalo volební reklamu v průměru 7,56 procenta. Počty diváků stranických klipů stále postupně klesají, ještě v roce 1998 je denně vidělo skoro 200 tisíc lidí.

Vyhrajte balíček z řady sebamed Anti-Redness
Vyhrajte balíček z řady sebamed Anti-Redness

Minulý týden jste soutěžili se sebamedem o kosmetiku pro nejmenší. Tento týden si pojďte zahrát o péči pro vás, a to konkrétně o řadu Anti-Redness,...