O volební spoty stálo rekordně málo diváků
PRAHA Předvolební spoty stran kandidujících do sněmovny zhlédlo v České televizi denně v průměru 72 tisíc diváků. Je to zhruba o 20 tisíc méně než při minulých sněmovních volbách v roce 2006. Celkem 14 hodin vysílání rozdělených do 12 bloků tedy vidělo v průměru 0,8 procenta dospělé populace, sdělil mluvčí televize Ladislav Šticha. Vysílat tyto spoty České televizi nařizuje zákon. Z lidí, kteří byli v danou chvíli u televizních obrazovek, sledovalo volební reklamu v průměru 7,56 procenta. Počty diváků stranických klipů stále postupně klesají, ještě v roce 1998 je denně vidělo skoro 200 tisíc lidí.
Rusko ničí zbraně Západu. Účinnost ukrajinské techniky prudce klesá, střely za miliony selhávají
Nová finta v podvodných SMS: odhlaste si zpoplatněnou službu. Můžete přijít o peníze i citlivé údaje
„Stínová flotila“ má problém. Až 1000 starých lodí financovalo Rusku válku a Západ teď našel cestu, jak je zastavit
Do popelnice k plastu patří i plechovky či kartony. V čem při třídění lidé nejčastěji chybují?
Vyhrajte balíček z řady sebamed Anti-Redness
Minulý týden jste soutěžili se sebamedem o kosmetiku pro nejmenší. Tento týden si pojďte zahrát o péči pro vás, a to konkrétně o řadu Anti-Redness,...