Navíc i zaměstnanci banky budou mít na sobě dresy české reprezentace. „Je to podruhé od roku 2001, kdy Českou spořitelnu převzala Erste Bank, co budeme měnit náš design,“ dodal Václav Kubata, ředitel úseku marketingu České spořitelny.
Podobný přístup se rozhodl uplatnit rovněž T-Mobile. „Naši obchodní asistenti budou stejně jako před dvěma lety při světovém šampionátu v Německu oblečeni v národních dresech,“ potvrdila mluvčí T-Mobile Martina Kemrová. Fotbalový interiér čeká i návštěvníky prodejen automobilů Hyundai. „Už nyní v našich obchodech upozorňujeme lidi na naši těsnou spolupráci s fotbalovým Eurem. Navíc před nedávnem skončila soutěž o nejlepší fotbalový slogan,“ uvedla mluvčí automobilky Veronika Jakubcová.
Za slogan do Švýcarska Citát „Pojďme na to, zvítězíme, sny národa naplníme“ bude zdobit autobus, který bude během turnaje vozit české reprezentanty. „Autor tohoto sloganu vyhrál čtyřdenní pobyt pro dva ve Švýcarsku, včetně dvou lístků na zahajovací zápas mezi ČR a Švýcarskem,“ řekla Jakubcová.
Zatímco české firmy mění pouze design svých prodejen, rakouští obchodníci se rozhodli mít otevřeno všechny červnové neděle. Podle statistiky Vídeňské hospodářské komory své obchody otevře minimálně třicet šest procent firem.
Podle komory budou v nabídce speciální produkty k mistrovství. Jak vyplývá ze studie Makam Market Research, na červen se se svou rozšířenou nabídkou připravily především elektroobchody. Vídeňské hospodářství počítá celkem s 240 miliony eur přímé přidané hodnoty ze sportovní super události. Z toho by mělo připadnout 52 milionů eur vídeňskému obchodu.