A podstatné je, že minibus bude levnější, takže olomoucký dopravní podnik ročně ušetří na provozních nákladech 300 až 400 tisíc korun. Podle ředitele dopravního podniku Vladimíra Menšíka investovali společně se státní dotací do nákupu minibusu více než tři miliony korun. „Na rozdíl od autobusu SOR je také plně nízkopodlažní, vejdou se do něj dva invalidní vozíky a 22 cestujících, což je sice méně než do SOR, kapacita by však měla být dostatečná,“ uvedl Menšík.
Průměrný počet cestujících na lince číslo 42, která nemocnicí projíždí, činí 19 pasažérů. Trasa linky, kterou DPMO zavedl v březnu 1996, už od 1. června doznala změn - nový jízdní řád umožňuje přestup z tramvajových linek číslo 1, 4 a 6 na konečné Nová Ulice a na Tabulovém vrchu z autobusů číslo 16 a 19.
Podle manažera provozu a služeb nemocnice Jiřího Rozbořila autobusovou linku využívají nejen pacienti, ale také zaměstnanci zdravotnického zařízení.
Vydání| Tato zpráva vyšla v prvním vydání
Regionální mutace| Lidové noviny - Morava