PRAHA Nové reklamní tržiště Adexpres má za sebou čtyři měsíce ostrého provozu. Podle svých zakladatelů zatím přineslo zaregistrovaným webům reklamu za více než třináct milionů korun. Další záměr tržiště, oslovit střední zadavatele inzerce, se však nenaplnil – převážná část inzerce pochází od velkých zadavatelů. „Velcí klienti tvoří zhruba tři čtvrtiny objemu tržiště Adexpres,“ připouští ředitel celého projektu Jan Galgonek. Na startu mělo tržiště Adexpres.com podle něj zaregistrováno přes 55 webů, nyní jich má téměř 250, s dalšími 150 spolupracuje externě.
On-line tržiště slouží spíš velkým
INTERNET
Řidiči omylem čerpají speciální benzin za 95 korun. Luxusní palivo přitom zlepšuje výkon jen některým vozům
MS v hokeji bez sborné? Zbytečný šampionát, na naše vyloučení nejvíc doplácí Češi, tvrdí Rusové
Kým se inspiroval příběh s Jiřinou Bohdalovou v hlavní roli? Historik má s dramatem Svatá zásadní problém
Prodej prostorného dvojdomu v Obci Němčičky
Němčičky, okres Brno-venkov
4 500 000 Kč