Během tří let na trhu se kompaktní SUV Outlander stal nejprodávanějším modelem značky Mitsubishi na českém trhu. Automobilka se však rozhodla pro jeho modernizaci, která má za cíl auto přiblížit co nejvíce osobním vozům. Proto použila velkou masku chladiče a jakoby zamračený výraz, který je typický i pro další modely značky. Další změnou provedenou v rámci omlazení je použití příjemnějších materiálů v interiéru. Základní nabídkou je nově verze se zážehovým dvoulitrovým motorem a pohonem předních kol. Na vrcholu řady je pak turbodiesel 2,2 litru s pohonem všech kol a dvouspojkovou automaticky řadící převodovkou.
Outlander má novou tvář
NOVINKA NA TRHU
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Nové obavy Ukrajinců v Česku: pobyt získá málokdo a muži v povolávacím věku budou pod větším tlakem
Pravý důvod konce hlavní hygieničky? Podle expertů Svrčinová podcenila nemoc, která zaplavila Česko
Prodej komerčního domu 123m2
V Aleji, Jablonec nad Nisou
4 950 000 Kč