Nejprve přišli s odhalením, jak vznikal název LIDEM a co se za ním ve skutečnosti skrývá (VÍCE ZDE). A nyní jeden ze vtipálků objevil další skrytou informaci. Ukrývá se v heslu "Hrdost, odvaha, tradice", které na temně červeném podkladu dominuje billboardům Jiřího Paroubka.
Na Facebooku si ním pohrál Marek Vojtěch a vytvořil z nich "Paroubkovské osmisměrky a přesmyčky". Žlutou barvou zvýraznil pár písmen a v trojslovném hesle se vzápětí ukázala skrytá sdělení. Například že je strana LEV 21 "HOT", což je ve slovníku mladé generace označení pro něco, co je sexy, co je přitažlivé.
Recesista v hesle objevil také ambiciózní slovo HRAD - že by výhled do budoucna? Ale i další slova o jejichž významu už však nelze jednoznačně hovořit: hadice, sahara, ovar... Pro milovníky rébusů je dobrou zprávou, že další slova ještě čekají na odhalení.
Paroubkovy billboardy jsou součástí seznamovací kampaně, kterou zahájila jeho nedávno vzniklá strana Národní socialisté - LEV 21. K vidění jsou převážně v Praze a v Ústeckém kraji, za který je Paroubek zvolen do sněmovny.
Levná Idea Dosud Existujících Mocižroutů
Osmisměrky Marka Vojtěcha jsou příspěvkem do škatulky "politika hrou". Z kategorie "politika humorem" jsou zmiňovaná díla lidové tvořivosti, která začala vznikat krátce poté, co poslankyně Karolína Peake oznámila název své nově vznikající strany - LIDEM.
ČTĚTE TAKÉ: |
Název zparodoval například populární seriál fotomontáží Čtyřlístek ze stránek Strach.cz. Jeden ze čtenářů serveru Lidovky.cz pro změnu nabídl své vysvětlení zkratky: Levná Idea Dosud Existujících Mocižroutů. Další výtvory si můžete prohlédnout ZDE.