PRAHA Společnost Unilever si po výběrovém řízení znovu zvolila společnost PHD coby mediální agenturu všech svých značek v regionu střední a východní Evropy. LN o tom informoval Petr Miláček z agentury PHD. Tendr se týkal Polska, Česka, Slovenska, Maďarska, všech tří pobaltských republik, Slovinska, Chorvatska a Bosny a Hercegoviny. Rozhodnutí bylo oznámeno v Londýně minulý týden a týká se mediálního servisu pro následující tři roky. PHD tak navazuje na loňský prosinec, kdy získala Unilever na čínském trhu. Bude obhospodařovat takřka 20 procent celosvětového rozpočtu tohoto klienta, získala totiž také on-line rozpočet Unileveru v Indii.
PHD obhájila Unilever
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
Pozor na podezřelou SMS v mobilu. Kvůli nebezpečnému programu mohou lidé přijít o peníze a osobní údaje
Zemřel jeden z otců ODS. Miroslav Macek se podílel na privatizaci České spořitelny nebo se popral s Rathem
Pro levnou plzeň se vyplatí zajet k západním sousedům. Němci ji berou jako „běžnou“ značku, míní ekonom
Hlavní tahák novely zákoníku práce: Češi si budou moci určit pracovní dobu. Podle Středuly to může uškodit
Přes 11 000 korun od státu každý rok. Jak nakombinovat „staré“ penzijko s DIP, abyste z nich získali co nejvíc?
Prodej pozemku k bydlení v Aši
Aš, okres Cheb
2 394 000 Kč