PRAHA Společnost Unilever si po výběrovém řízení znovu zvolila společnost PHD coby mediální agenturu všech svých značek v regionu střední a východní Evropy. LN o tom informoval Petr Miláček z agentury PHD. Tendr se týkal Polska, Česka, Slovenska, Maďarska, všech tří pobaltských republik, Slovinska, Chorvatska a Bosny a Hercegoviny. Rozhodnutí bylo oznámeno v Londýně minulý týden a týká se mediálního servisu pro následující tři roky. PHD tak navazuje na loňský prosinec, kdy získala Unilever na čínském trhu. Bude obhospodařovat takřka 20 procent celosvětového rozpočtu tohoto klienta, získala totiž také on-line rozpočet Unileveru v Indii.
PHD obhájila Unilever
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
„Hlavy mužů dostanete v krabici.“ Evakuovaní Ukrajinci projdou peklem, svědci mluví o reálných koncentrácích
Putin může zavřít oči a skočit. Podobně se zachovalo Japonsko, když zaútočilo na Pearl Harbor
Čechům se ve srovnání s Evropou rekordně prodražují nákupy. Hůře na tom jsou v EU jen dva národy
Co by pro Rusko znamenal vstup Finska do NATO? Politolog popisuje situaci na bedlivě hlídané hranici

Asistent / ka prodejního týmu (prodej automobilů)
AURES Holdings a.s.
Praha
nabízený plat:
30 000 - 32 000 Kč