PRAHA Společnost Unilever si po výběrovém řízení znovu zvolila společnost PHD coby mediální agenturu všech svých značek v regionu střední a východní Evropy. LN o tom informoval Petr Miláček z agentury PHD. Tendr se týkal Polska, Česka, Slovenska, Maďarska, všech tří pobaltských republik, Slovinska, Chorvatska a Bosny a Hercegoviny. Rozhodnutí bylo oznámeno v Londýně minulý týden a týká se mediálního servisu pro následující tři roky. PHD tak navazuje na loňský prosinec, kdy získala Unilever na čínském trhu. Bude obhospodařovat takřka 20 procent celosvětového rozpočtu tohoto klienta, získala totiž také on-line rozpočet Unileveru v Indii.
PHD obhájila Unilever
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
Řidiči omylem čerpají speciální benzin za 95 korun. Luxusní palivo přitom zlepšuje výkon jen některým vozům
MS v hokeji bez sborné? Zbytečný šampionát, na naše vyloučení nejvíc doplácí Češi, tvrdí Rusové
Dávka na bydlení dál trhá rekordy. Na příspěvek teď dosáhne více rodin, vyřízení žádosti je i rychlejší
Kým se inspiroval příběh s Jiřinou Bohdalovou v hlavní roli? Historik má s dramatem Svatá zásadní problém
Byt 3+1+L, ul. Bělehradská, Most
Bělehradská, Most
15 900 Kč/měsíc