„Za posledních deset let vzrostl prodej vozů značky Porsche v České republice více než desetinásobně,“ uvedla mluvčí Anna Gruberová.
Konkurenční Ferrari loni v Česku prodalo 40 nových aut, Aston Martin 15 a Lamborghini deset vozů.
Nejprodávanějším modelem Porsche v tuzemsku je sportovně užitkový Cayenne, který si pořídilo 480 zákazníků. Legendární kupé - model 911, který je pro většinu lidí synonymem značky - si koupilo 360 klientů. Bylo to zároveň první Porsche, které oficiální zastoupení po svém otevření prodalo. Tři Češi odjeli v unikátním Porsche Carrera GT, kterých se vyrobilo a na celém světě prodalo jen 1270 exemplářů.
Letos měl velký úspěch nový model Porsche Panamera. Tuto sportovní limuzínu si během devíti měsíců od vstupu na český trh koupilo celkem 69 zájemců. Další posílení prodejů firma očekává s příchodem druhé generace Porsche Cayenne, která se celosvětově představila 8. května. V současnosti eviduje v Česku 30 objednávek. Tento model bude v souladu se současnými trendy nabízen i s hybridním pohonem. Porsche loni na podzim otevřelo na pražském Proseku své centrum, které patří k největším ve střední a východní Evropě. Investice do jeho výstavby přesáhla 150 milionů korun.