ale rozhodně přijímací zkoušky na pedagogické faktulty zpřesnit psychologickými testy o vhodnosti dispozic zájemce o studium pro oblast vzdělávání a výchovy....pak by snad i studenti po ukončení měli opravdu zájem jít do škol...Respekt si učitelské povolání musí získat samo, ale i rodiče by se měli zamyslet nad sváými postojemi nejen před dětmi, ale vůbec celkově....holt etika a morálka musí začínat od základu-od rodiny
paní Hochová, věřím, že mi již rozumíte, já si myslím také, že pro učitele má být zachováno magisterské studium, učitelé by měli být společností nesrovnatelně lépe hodnoceni, ale i učitelé by měli být lepší. Pokud by byli uchazeči o učitelsví vybíráni také psychotesty pro způsob jednání, rozhodování z hlediska ovlivnitelnosti výchovy a také podle schopnosti předávat vědění, bylo by jich sice méně, avšak byli by kvalitnější...předpokládám, že jste také pedagog, koukněte se kolem sebe mezi kolegy a zkuste se jen tak sama pro sebe zamyslet, komu ráda svěříte své dítě....
HLAVNÍ PROBLÉM ŠKOLSTVÍ JE V OSOBNOSTI TĚCH, KTEŘÍ MAJÍ VZDĚLÁVAT....UŽ 40 LET JSEM PŘESVĚDČENA, ŽE TEN, KDO BY CHTĚL UČIT BY MOHL PROJÍT POUZE PO PSYCHTESTECH VHODNOSTI JEHO OSOBNOSTI KE VZDĚLÁVÁNÍ A VÝCHOVĚ- STÁLE TO NIKDO NEZMIŃUJE A PŘITOM ZDE JE HLAVNÍ PROBLÉM TĚCH KDO UČÍ.....ŘÍKALO SE, ŽE KANTOŘINA JE POSLÁNÍ, ALE LECKDO TAM JDE PRO JISTOTU MZDY I O 2 MĚSÍČNÍCH PRÁZDNINÁCH
Dámo, píšete nesmysly. Pokud by někdo šel do kantořiny kvůli mzdě, pak by musel být trotl. Nejvyšší plat před odchodem do důchodu je 24 500( ve 12.sk.).Domníváte se, že je to silný motiv? Kromě toho vzdělávat dnešní mládež, rozhozenou nedostatečnou výchovou, televizí a počítači je opravdu věc hodná závisti.
Většina mých učitelů na základní škole, měli jen čtyřletý učitelský ústav. Naučili mne a mé spolužáky mnohem víc, než je schopna naučit většina dnešních učitelek s titulem Mgr. A pořádek i autorita byla u těch "nevzdělaných" samozřejmostí. A co dnes? Úroveň vzdělanosti upadá a o autoritě se už vůbec nedá mluvit. Dnešní školy obsazené z 90% tím "hezčím" pohlavím, jsou jen vředem a ostudou této společnosti. Kdo ví, čím to je? Veverky na to určitě přijdou. Asi to bude tím malým počtem učitelek, jejich přepracovaností a nízkými platy.
myslím si, že kromě osobnosti učitele zde , ve Vámi uvedených příkladech má daleko větší vliv rodina a její postoje...děti jsou zrcadlem učitele ale i vlastních rodičů
aby bylo jasno hned na počátku : v hierarchii finančního ohodnocení mě uniká priorita!!!Kdo jiný může vychovat a vychovávat(učit)budoucí vědce,lékaře,ale vlastně všechny budoucí občany,kdo má první kartu v budoucnosti celé populace?No přeci učitelé!Ty by měli být nejvýše ohodnoceni ze všech spol.skupin!!!Je to logické.Zde je možno spatřit komu záleží na budoucnosti české společnosti a komu záleží jenom na sobě.Je to jednoduché a lze tak uvažovat bez politikaření a věčného breptání a nikamnevedoucí obstrukční argumentaci.Přiznejte to nahlas a v médiích.Rozpoznávejte,co je důležité.Ono kdyby bylo uzákoněno okamžitá odvolatelnost poslanců(a politiků),pravděpodobně by konečně začali naslouchat HLASU LIDU.
Máte pravdu, ale to by tam museli být učitelé a ne pošahané baby.
z toho "NERVU" tak trošku na NERVY??!
Ani milion titulů z blba schopného člověka neudělá. Absolvent Mgr. studia z pedagogické fakulty zpravidla nesahá ani po kotníky absolventům Bc. studia třeba z MFF.
Ostatně soudím, že pedagogické fakulty musejí být zrušeny.