Opatření soudu se vztahuje na sedm moskevských obchodů sítě. Soud rovněž zakázal patentovému úřadu registrovat dohody ohledně značky sítě.
Experti odhadli hodnotu prodejen na 35–45 milionů dolarů, značka Technosila mohla mít ještě před krizí cenu okolo 100 milionů dolarů. Loni na podzim Kommersant tvrdil, že PPF se po převzetí sítě Eldorado uchází i o jejího konkurenta na ruském trhu domácích spotřebičů, zadlužený řetězec Technosila. PPF se tehdy i nyní komentáře zdržela. Technosila je podle tržeb v sektoru domácích spotřebičů a elektroniky třetí největší maloobchodní sítí v Rusku po Eldoradu a M. Videu. Koncem loňského roku disponovala 122 vlastními obchody, tržby v předchozím roce dosáhly 1,9 miliardy dolarů (skoro 38 miliard korun). Banka Nomos, v níž má PPF podíl 29,9 procenta, patří mezi 15 největších ruských bank. Za devět měsíců uplynulého roku vykázala aktiva ve výši 252 miliard rublů (téměř 162 miliard korun) a čistý zisk 3,9 miliardy rublů (asi 2,5 miliardy korun).
***
Expanze Kellner v Rusku upevňuje pozice Mezinárodní finanční skupina PPF, jejímž hlavním akcionářem je Petr Kellner, se v Rusku zaměřuje především na spotřebitelské financování a bankovnictví pod značkou Home Credit. Drží i podíl v bance Nomos. Loni ovládla největšího prodejce elektra – síť Eldorado. Nyní se přes pohledávky Nomosu může dostat k dvojce na ruském trhu, řetězci Technosila.