130 let

Diskuze

Praha odmítá rušit přechody

Dopravní policie má jednoduchý plán, jak snížit úmrtnost chodců na přechodech. Některé méně vytížené přechody zruší a ty frekventované naopak osvětlí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Garfield

10. 2. 2009 15:07
poslední dobou po nemoci se mi špatně chodí

ale taky bych přežil,. kdyby se (jako u nás na sídlišti) zrušil jeden ze dvou přechodů, co jsou asi dvacet metrů od sebe, to už by se mohla zebrou pomalovat rovnou celá silnice

chce to trochu rozumu z obou stran, co říkáte, lidi?

0 0
možnosti

Jindra

10. 2. 2009 14:27
Jindra

Emmerová je taky po přechodu a nikdo jí neruší.

0 0
možnosti

tom

10. 2. 2009 13:03
Praha odmítá rušit přechody

Nez rusit prechody at si radeji policie "posviti" na ty bezohledny kovboje na silnicich!

Pozdrav Tom

0 0
možnosti

Jindra

10. 2. 2009 14:28
Re: Praha odmítá rušit přechody

Už jsi někdy řídil auto když ti tam skočil nějaký debilní chodec?

0 0
možnosti

ok

10. 2. 2009 11:49
Tato zem ptřebuje změnit vše, zřejmě i lidi

Především bych zrušil ty, které nějaký vtipálek umístil bezprostředně za zatáčkou. Jsou hlavně na vesnicích a menších městech, ale člověk na ně narazí prakticky všude.

0 0
možnosti

Pavel

10. 2. 2009 10:54
Co se podívat, jak do dělají jinde?

Třeba v Anglii mají přechodů se zebrou minimum, jen tam, kde je to opravdu nezbytné. A jen výjimečně jsou u křižovatky, většinou uprostřed mezi dvěma křižovatkami. Jinde mají mista pro přechod, označené žlutýmy puntíky, kde chodci nemají přednost. A kdo přechází mimo přechod nebo místa pro přechod, riskuje pokutu 1000 liber. Je to bezpečné a nikoho to neomezuje a nezdržuje.

0 0
možnosti

Ach jo (bls1)

10. 2. 2009 11:06
Re: Co se podívat, jak do dělají jinde?

Zákon nemůže zakázat přechod mimo přechod absolutně, musí stanovit kde, jako u nás 50m od nejbližšího přechodu.

0 0
možnosti

bp

10. 2. 2009 10:24
Strážník Tržil si asi vozí zadel v autě...

...takže může těžko pochopit, jak moc jsou chodci proti pupkáčům, telefonistkám a frajírkům s kšiltovkami v smrdutých plecháčích omezováni.

Já se většinu času pohybuji v "malém městečku" tvořeném Prahou 1, Prahou 2 a Smíchovem, takže je pro mne daleko nejrychlejší a nejpohodlnější chodit všude pěšky. Výjimečně se kousek svezu tramvají. Když někdy musím jet autem, tak se prostě soustředím a dávám na chodce pozor, a to nejen na přechodu. V Praze prostě nemůžu jezdit jako na dálnici. Priority by měly být stanoveny následovně:

1. MHD

2. chodci

3. auta

0 0
možnosti

V

10. 2. 2009 11:03
Re: Strážník Tržil si asi vozí zadel v autě...

Priority by měly být stanoveny následovně:

1.silnice patří výhradně autům

2.chodníky patří výhradně chodcům.

0 0
možnosti

Ivan Soudek

10. 2. 2009 10:18
Rušení zeber mezi kolejemi

Rušení zeber mezi kolejemi má ovšem háček. Pokud se nejedná o vyhrazený tramvajový pás, mohou řidiči mot.vozidel jezdi po něm a právem se budou domnívat, že jich se zebra netýká. Nezbývá než vyhubit blbce, kteří nepoznají tramvaj (myslím, že i při značném smyslovém postižení je tramvaj dobře rozpoznatelná). Nebo zavést přes koleje jinou vodorovnou značku např. červenobílou zebru. 

Kromně toho se ty opotřebované nebo šňůrou parkujících a jedoucích aut zakryté přechody lépe poznají právě podle zbytku mezi kolejemi.  V tom směru i pouhá značka nad pruhemi nikoliv pouze kdesi daleko vpravo v půli chodníku  je přínosem.  

0 0
možnosti

Vilma

10. 2. 2009 10:13
No nevim no.

Me malem sejmulo auto na dobre osvetlenem a novem prechode, kdy jsem sel na zelenou a on ocividne jel na cervenou. To si clovek holt nevybere, jestli je prechod novej a pouzivanej nebo starej a nepouzivanej. Ridici jezdej jako prasata vsude.

0 0
možnosti

V

10. 2. 2009 11:05
Re: No nevim no.

Se nediv, když chlap má ženské jméno...

0 0
možnosti

Jouda

10. 2. 2009 10:12
Brusle

No, hlavně by se měli používat při chůzi po přechodu brusle. Ty bílé pruhy totiž strašně kloužou

0 0
možnosti

AAA

10. 2. 2009 10:02
Protrzena huba Trzil

dopadne to asi tak, jako slibovana probirka znacek kratce po zavedeni bodoveho systemu. Obcim nelze nic v oblasti znaceni naridit, na zlepseni nejsou penize a pri snaze zrusit nejaky prechod se budou ekoteristi privazovat k silnici.

0 0
možnosti
  • Vybrali jsme pro Vás