Moti Keren, současný ředitel společnosti Unilever Izrael, byl jmenován výkonným ředitelem společnosti Unilever střední Evropa, kam patří ČR, Slovensko, Maďarsko, Slovinsko, Chorvatsko a Bosna a Hercegovina. Svým příchodem do hlavního sídla centrály v Budapešti nahradí ve funkci Hermana Verstraetena.
Moti Keren zastával během posledních dvaceti let různé manažerské pozice v Unileveru ve Velké Británii, Izraeli a dalších zemích a nasbíral přitom širokou škálu profesních zkušeností v rychloobrátkovém sektoru. Keren zahájil svou kariéru v Unileveru v roce 1990. Do roku 1997 pracoval v oddělení marketingu a obchodu a založil plánovací oddělení. V roce 1997 se přestěhoval do Spojeného království, kde vedl IT oddělení a poté převzal roli vedoucího pracovníka v logistickém oddělení. Předtím, než se vrátil do Izraele, byl ředitelem továrny v Británii. V roce 2001 se vrátil do Unileveru Izrael jako viceprezident managementu v oblasti obchodních řetězců a v roce 2005 byl jmenován výkonným ředitelem a předsedou správní rady. V uplynulých šesti letech se Kerenovi a jeho týmu podařilo navrátit společnost do rostoucích čísel díky výraznému zvýšení ziskovosti.
Humeová viceprezidentkou GFI Software pro globální prodej
Společnost GFI Software, poskytovatel infrastruktury pro malé a středně velké podniky, ohlásila jmenování Patricie Humeové senior viceprezidentkou pro globální prodej. Ve své pozici bude Patricia Humeová zodpovědná přímo Walteru Scottovi, výkonnému řediteli společnosti GFI Software, a bude mít na starost rozvoj obchodních partnerských programů po celém světě.
Jako viceprezidentka zodpovědná za globální obchod bude Patricia Humeová využívat 29 let zkušeností v IT k většímu dosahu a efektivitě prodejních kanálů GFI.
Před nástupem do společnosti GFI zastávala dvě významné pozice ve firmě SAP, nejprve jako globální senior viceprezidentka pro oblast prodejního kanálu pro malé a středně velké zákazníky. Po dvou letech v této pozici byla povýšena na senior viceprezidentku pro celý nepřímý prodej.
Před SAP působila Patricia ve společnosti Avaya, kde dohlížela na globální partnerský prodej pro malé a střední podniky, poté byla brzy povýšena na viceprezidentku SME divize. Patricia svou kariéru zahájila ve společnosti IBM, kde pracovala v řadě manažerských pozic v oblasti výzkumu a vývoje, marketingu, obchodu a partnerského prodeje. Po sedmnácti letech práce v IBM odešla na místo viceprezidentky pro partnerský obchod a marketing v divizi Lotus, patřící IBM.
Čurdová manažerkou pro rozvoj CoolPeople
Jana Čurdová se stala novou manažerkou pro rozvoj partnerské sítě CoolPeople. Aktuálně se bude starat o 262 partnerů, kteří spolupracují při obsazování pozic v IT firmách a získávají za to odměnu ze zisku ve výši až 20 procent po dobu trvání projektu.
„Získáváme stále více poptávek od klientů po IT specialistech. Mým úkolem je úzce spolupracovat s našimi partnery a pomoci tak rozšířit portfolio IT profesionálů, abychom byli schopni rostoucí poptávku uspokojit,“ říká Jana Čurdová. Jana Čurdová vystudovala Univerzitu Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem.
Mandíková ředitelkou komunikace Plzeňského Prazdroje
Drahomíra Mandíková se stala ředitelkou firemních vztahů a komunikace společnosti Plzeňský Prazdroj. Slovenská manažerka není v pivovarnictví žádným nováčkem.
V nové pozici zúročí své zkušenosti z předchozí práce manažerky pro vztahy s veřejností v Plzeňském Prazdroji a také jedenáctiletou praxi v sesterské společnosti Pivovary Topvar na Slovensku.
Drahomíra Mandíková pochází z Bratislavy. Své původní ekonomické vzdělání si rozšířila studiem sociální práce na Univerzitě Komenského v Bratislavě.
V pivovaru Plzeňský Prazdroj působí od srpna 2010, až dosud jako manažerka pro vztahy s veřejností. Předtím pracovala jedenáct let v sesterské společnosti Pivovary Topvar na Slovensku, kde v pozici manažerky pro vztahy s veřejností zabezpečovala interní a externí komunikaci společnosti, budování firemní reputace, oblast společenské zodpovědnosti a firemních zájmů.
Od roku 2008 byla zástupci zaměstnanců zvolena členkou dozorčí rady společnosti Pivovary Topvar.
Během své profesní kariéry na Slovensku působila také v řadě významných institucí - například byla předsedkyní Klubu firemních dárců nebo předsedkyní představenstva Slovenského sdružení pro značkové výrobky.
Jako členka Arbitrážní komise slovenské Rady pro reklamu se věnovala i dodržování etických pravidel komerční komunikace.