PRAHA Rada pro rozhlasové a televizní vysílání se na svém posledním zasedání zaměřila důsledněji na podobu teleshoppingu v České televizi a vydala tomuto veřejnoprávnímu médiu hned dvaatřicet upozornění, že spoty odvysílané v rámci teleshoppingového bloku Nákup extra nebyly rozeznatelné jako reklama. Mluvčí České televize Ladislav Šticha pro LN uvedl, že televize zatím neobdržela písemné vyjádření rady a bude reagovat až po jeho dodání.
Rada se zaměřila na teleshopping
REGULACE
Neosvobodili nás jen Sověti a Američani. Loupeže, vraždy či znásilňování byly běžné, říká historik
Jak může skončit válka na Ukrajině? Mluví se o výměně kusu země za vstup do NATO i hrozbě „třetího majdanu“
Rusko ničí zbraně Západu. Účinnost ukrajinské techniky prudce klesá, střely za miliony selhávají
Lobbisté uspěli, Češi přijdou o plně hrazené léky. Podle právníka ministerstvo ignoruje výroky soudů
Za guláš už přes 200 korun. Restaurace vysvětlují, proč od začátku roku opět zrychlily zdražování jídla i nápojů
Tajná česká mise do Sýrie: delegaci prozradil snímek v agentuře. Proč jednala s Asadovým režimem?
Servisní a aplikační technik (m/ž) - mzda až 55.000 Kč
ZOLLER CZECH s.r.o.
Plzeňský kraj
nabízený plat:
50 000 - 55 000 Kč