Sponzoři si ve fotbale dobře vybírají, s kým spojí propagaci svojí značky.
Ze současných reprezentantů stojí v jejich žebříčku nejvýš Petr Čech. A oprávněně. Brankářská jednička působí ve špičkovém klubu a v národním týmu vyčnívá inteligencí nejen na hřišti. Kdyby se i opora Chelsea objevila na večírku ve společnosti rozpustilých kumpánů, padla by zřejmě poslední jistota, kterou český fotbal momentálně má.
U jiných jmen je pochopitelně zájem menší. Internetový obchod na oficiálních stránkách fotbalového svazu si vybral odvážně. Když si chcete koupit dres, zjeví se vám nejdřív na monitoru rozesmáté obličeje Martina Fenina, Radoslava Kováče a Milana Baroše. To je shodou okolností trojice, kterou nachytali bulvární fotografové, jak zapíjí prohru se Slovenskem v jednom pražském baru.
Jaký profit mohou rozjíždějícímu se projektu přinést? Cokoliv jiného než krach bude nutné brát jako úspěch.