Autopůjčovna na billboardy umístila Topolánka se sloganem „Sixt má auto pro každého“. Chtěla tak využít mediální pozornost upřenou na aféru kolem Topolánkovy dovolené v Toskánsku. Na jedné z fotografií z Itálie totiž Topolánek stál vedle jeepu, který mu pronajala právě autopůjčovna Sixt. Podle rady reklama nesmí zobrazovat žijící osoby ani na ně odkazovat, pokud s tím nesouhlasí. Podle dalšího článku kodexu by navíc reklama neměla využívat politiků či jiných „veřejných autorit“ ani v případě, že by s tím souhlasili.
Autopůjčovna Sixt využila v reklamě politickou aféru i v Německu. Na billboardy si tam dala ministryni zdravotnictví Ullu Schmidtovou. Politička byla kritizována médii a politickými oponenty kvůli tomu, že odjela na dovolenou do Španělska služebním vozem s řidičem. Auto jí tam ale ukradli. „Slibuji. Příště si pronajmu auto u Sixtu,“ oznamovala ministryně v reklamě autopůjčovny.