PRAHA Soutěž reklamních a dárkových předmětů „Hvězda 3D reklamy“ letos oslaví kulaté desáté výročí. Jubilejní ročník nedoznal proti tomu předchozímu žádných výrazných změn. Opět se soutěží ve dvanácti produktových kategoriích a porota ještě určí absolutního vítěze a inovaci roku. Pro dosud nerealizované návrhy 3D reklamy je vyhrazena kategorie „Reklamní předmět 3. milénia“. LN to sdělil Pavel Černý ze společnosti Gordica Communication, která pomáhá s organizací soutěže. Přihlášky do soutěže je možné zasílat až do 5. března na adresu jejího hlavního organizátora, kterým je Asociace 3D reklamy. Manažerem soutěže se stal Radomír Starý.
Reklamní předměty se utkají podesáté
SOUTĚŽ
Neosvobodili nás jen Sověti a Američani. Loupeže, vraždy či znásilňování byly běžné, říká historik
Rusko ničí zbraně Západu. Účinnost ukrajinské techniky prudce klesá, střely za miliony selhávají
Jak může skončit válka na Ukrajině? Mluví se o výměně kusu země za vstup do NATO i hrozbě „třetího majdanu“
Lobbisté uspěli, Češi přijdou o plně hrazené léky. Podle právníka ministerstvo ignoruje výroky soudů
Za guláš už přes 200 korun. Restaurace vysvětlují, proč od začátku roku opět zrychlily zdražování jídla i nápojů
Tajná česká mise do Sýrie: delegaci prozradil snímek v agentuře. Proč jednala s Asadovým režimem?
Servisní a aplikační technik (m/ž) - mzda až 55.000 Kč
ZOLLER CZECH s.r.o.
Plzeňský kraj
nabízený plat:
50 000 - 55 000 Kč