PRAHA Ministerstvo dopravy chce pomocí kampaně Nemyslíš – zaplatíš snížit počty mrtvých na silnicích do konce roku 2010 na 650. Za loňský rok zemřelo na silnicích 992 lidí. Proto také kampaň rozšíří od letošního dubna o součást nazvanou (Ne)zvratné osudy, jež se zaměří na mladé řidiče ve věku od 17 do 19 let. V rámci (Ne)zvratných osudů bude ministerstvo do letošního června besedovat se studenty ve školách v Praze a ve Středočeském kraji. „Zprostředkujeme studentům osobní setkání s lidmi, do jejichž života zasáhla dopravní nehoda,“ vysvětlil téma besed ministr dopravy Petr Bendl. Ministerstvo plánuje natočit i dva nové klipy, které bude režírovat opět Filip Renč. Zaměří se na alkohol za volantem a přeceňování řidičských schopností. Téma alkoholu za volantem chce Renč orientovat na mladé řidiče. Kampaň spustilo ministerstvo loni na podzim; akce za 150 milionů, jejímž cílem je snížení počtu mrtvých na silnicích, potrvá do roku 2010. Nejvíce jsou vidět televizní spoty, které naturalistickým způsobem ztvárňují dopravní nehody a jejich následky.
Renč točí další drsné nehodové klipy
DOPRAVA
Kelímek od jogurtu: mýt, či nemýt? Řada lidí stále tápe, co a v jakém stavu patří do tříděného odpadu
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Nové obavy Ukrajinců v Česku: pobyt získá málokdo a muži v povolávacím věku budou pod větším tlakem
Pravý důvod konce hlavní hygieničky? Podle expertů Svrčinová podcenila nemoc, která zaplavila Česko
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...