Nejúspěšnějším produktem firmy se stalo máslo Country Life. Je nejrychleji rostoucí značkou másla na britském trhu. I díky reklamě s Rottenem sesadilo z trůnu nejprodávanější máslo značky Anchor.
Daří se i dalším značkám. Tvrdý sýr typu čedar Cathedral City je nedostižným lídrem trhu. Prodá se ho tolik jako třech jeho následovníků dohromady. Ochucené mléko Frijj má více než polovinu britského trhu.
„Růst jsme očekávali,“ stojí v prohlášení firmy Dairy Crest. „Naše značky podporujeme vynikající reklamou a do propagace směřuje velká část našich nákladů.“
Přestože se firmě daří po prodejní stránce, z hlediska účetního spíše strádá. Celý loňský rok probíhala restrukturalizace. Měla jediný cíl: snížit náklady a zbavit se hrozivého dluhu. Nakolik se to podařilo, není zatím jisté. Dluhy firmy jsou dnes odhadovány na zhruba 390 milionů liber.