Podle ní podnik potřebuje zrychlit výrobu, což ale s velkým množstvím dodavatelů není možné. Mluvčí automobilky Jaroslav Černý ale později tyto informace popřel. Vysvětlil, že automobilka chce pouze snížit počet koncových dodavatelů, aby firma dostávala od co nejmenšího počtu subjektů co nejvíce kompletů.
Připravovaný logistický koncept počítá s tím, že každý montér dostane ke svému pracovišti balík s potřebnými díly. Zatímco dosud firma pracovala s velkými balíky, nyní je bude předem třídit. Cílem je, aby měl dělník vše ideálně připraveno a při montáži se zbytečně nezdržoval, upřesnila Volfová.
S novým systémem začíná Škoda například při výrobě nových vozů Superb v továrně v Kvasinách. Na stejné lince by se mohl montovat také užitkový vůz Yetti.
Už před časem Škoda oznámila, že uvažuje o dovozu některých dílů z Asie. Volfová včera potvrdila, že počet asijských firem, od nichž Škoda odebírá, roste. Dodavatelů z Česka má firma asi pětinu z celkového množství a údajně se bude snažit, aby se jich snižování počtu dodavatelů nedotklo.