„Spojíme své síly na trzích, kde se naše služby doplňují. Dohoda vyústí v konkrétní produktové výsledky, které představíme v rámci několika týdnů,“ řekl mluvčí SkyEurope Tomáš Kika. Firmy by mohly například společně nakupovat palivo, získat lepší pozici na letištích, rozšířit na některých linkách počet spojů či si vzájemně prodávat letenky. K spojení obou firem dohoda údajně zatím nesměřuje, ačkoli je zástupci firem nevyloučili. Cílem SkyEurope má být stát se po Ryanairu, easyJetu a Air Berlin čtvrtou největší nízkonákladovou společností v Evropě. Podle Kiky je firma nyní druhými nejsilnějšími aerolinkami ve svých základnách v Bratislavě, Vídni a v Praze.
SkyEurope dlouhodobě bojují se ztrátami. Společnost po celou dobu své existence nevytvořila ani jednou zisk. SkyEurope a Myair.com jsou podobně velké společnosti. SkyEurope má 15 strojů, ale na zimu se dvou letadel zbaví. Myair.com létá celkem s 11 stroji, ale na rozdíl od SkyEurope, které létají s Boeingy 737 nové generace, má jiné typy: airbusy a menší bombardiery.
SkyEurope chce pomoci i největší akcionář jejich mateřského holdingu, fond York Global Finance II. Plánuje od holdingu celé aerolinky odkoupit a investovat do nich miliony eur. O osudu aerolinek se tak rozhodne na mimořádné valné hromadě začátkem listopadu.