Rozpustilého moderátora hraje na Slovensku populární hudebník Marián Čekovský. Důvodem k jeho angažování byl podle rady záměr oslovit jeho prostřednictvím všechny věkové skupiny, dostat se tak do běžné „lidové komunikace“ a představit radu ne jako oficiální orgán, ale s nadhledem a humorem. „Jejím poselstvím je vzkaz - má-li někdo pocit, že ho reklama klame nebo je neetická, Rada pre reklamu je tu proto, aby se tím zabývala. Flexibilně, rychle a hlavně úplně zadarmo,“ říká se ve zprávě rady. Kampaň vytvořila agentura Respect APP.
„O slovenské kampani vím, od začátku jsem v kontaktu se slovenskou ředitelkou Rady pre reklamu, ale upřímně řečeno, o efektivnosti této akce mám pochyby,“ řekl LN ředitel české Rady pro reklamu Ladislav Šťastný. Rovněž tato instituce plánuje zvýšit povědomí veřejnosti o své činnosti, ale podle Šťastného se rozhodla namísto mediální propagace pro formu bulletinu mapujícího činnost rady za poslední dva roky. „Myslím, že s jeho vydáním počkáme i na výsledky kampaně na Slovensku, nejspíš vyjde v listopadu nebo v prosinci letošního roku. Takovou reklamu jako Slováci ale v příštích měsících nechystáme,“ dodal pro LN Šťastný.