V roce 1998 stál za kampaní tehdejšího premiéra Vladimíra Mečiara, která útočila na city slovenských voličů obří fotografií „otce samostatného Slovenska“, na jejímž pozadí byla typická malebná slovenská hornatá krajina se zasněženými štíty v pozadí. Billboard měl však jednu vadu, velehory v pozadí nebyly Vysoké Tatry, ale – jak objevili slovenští novináři – Švýcarské Alpy.
Posměšky tehdejší opozice, která nakonec odstavila Mečiara po volbách od moci, ale Flašíkovi kariéru nezničily. Přešel k dalšímu populistickému politikovi, tehdy vycházející hvězdě Slovenska Robertu Ficovi.
Ten si ho pro jeho schopnosti oblíbil natolik, že o něm prohlašoval, že „dokáže z vody udělat Coca-Colu“. Ukázalo se však také to, že z portugalské boty dokáže udělat slovenskou polobotku. Výrobek portugalských obuvníků se ve volební kampani v roce 2002 objevil na Flašíkem vyrobeném billboardu, jímž se Fico snažil přesvědčit voliče, že tvrdě zatočí s údajnou korupcí Dzurindova prvního kabinetu. „Nejdřív mluvil o silné ruce, teď o velké noze, ale na vládnutí je potřeba hlava,“ tropil si z Fica kvůli billboardu na mítincích posměch Mikuláš Dzurinda.
Nebyl to sice zásadní zvrat ve volbách, ale faktem je, že Fico v roce 2002 nakonec volby překvapivě prohrál a skončil až na třetím místě. Premiérem se stal znovu Dzurinda a Slovensko zažilo reformní smršť, díky níž se stalo jednou z nejrychleji se rozvíjejících ekonomik Evropské unie. Možná díky jedné „Flašíkově botě“.