Mluvčí T-Mobilu Martina Kemrová sdělila, že firma bude žádat soudní přezkum. „Hlavním cílem kampaně je předat sdělení, že T-Mobile nabízí službu, která není omezena pouze na naši vlastní síť, ale naopak umožňuje zákazníkům volat za zvýhodněnou cenu do všech sítí, avšak bez jakéhokoli hodnocení či srovnávání se s konkurencí a jejich službami,“ řekla Kemrová.
Podle Telefóniky odkazuje reklama T-Mobilu na vulgární vtip zveřejněný před lety v satirickém časopise Sorry s cílem parodovat její vizuální styl. Firma by měla do začátku ledna podat na T-Mobile žalobu.
Mobilní operátoři ve svých reklamách na konkurenci útočili již v minulosti. Vodafonu se na jaře nelíbila reklama T-Mobilu na srovnání tarifů pro firemní zákazníky, loni před Vánoci naopak Vodafone nasazoval na konkurenční billboardy parohy ze své reklamní kampaně s falešnými soby.