Televizní a rozhlasová reklama srovnává připojení o rychlosti osm megabitů za vteřinu od Telefóniky za cenu 750 korun s nabídkou UPC na internet přes kabelovou síť o rychlosti deset megabitů za 490 Kč. „Soud vyhověl naší stížnosti, že srovnání UPC bylo zcela neadekvátní a poškozuje společnost Telefónica O2. O2 ADSL Internet totiž obsahuje i bonusové nadstandardní služby jako O2 TV nebo zvýhodněné volání mezi dvěma mobilními čísly. Ty automaticky UPC nenabízí, ani je nezohlednil ve srovnání,“ řekl ČTK mluvčí Telefóniky Martin Žabka.
Podle mluvčího UPC Františka Maliny rozhoduje o tom, na čí straně je právo, soudní spor, a nikoliv předběžné opatření. „Soud tak v tomto případě pouze rozhodl o tom, že se této reklamy máme do eventuálního konečného verdiktu zdržet,“ uvedl. Dodal, že UPC se nedomnívá, že by reklama měla charakter zakázané srovnávací reklamy. „Základní parametry příslušných služeb obou společností jsou skutečně srovnatelné a přesvědčivě vypovídají o své výhodnosti či nevýhodnosti,“ doplnil Malina.