• Premium

    Získejte všechny články mimořádně
    jen za 49 Kč/3 měsíce

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Diskuze

Srážce vlaků zřejmě předcházely lidské chyby

Za tragickou nehodu vlaků v Čerčanech zřejmě může selhání člověka. Drážní inspekce tvrdí, že na vině není technická závada, ale selhání jednoho či více zaměstnanců Českých drah.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Robert

16. 7. 2007 10:18
Jen tak

Chce to více makat, nést za to zodpovědnost, případně čumět na cestu a méně stávkovat a vymýšlet jak ojebat cestující o více peněz.

0 0
možnosti

Jindra

16. 7. 2007 7:30
Jindra

Prej přehazoval vyhybku Standa Gross.  

0 0
možnosti

MLOK1

16. 7. 2007 6:51
ZDVOŘILÝ DOTAZ

Rád bych se zeptal zasvěcených, prosím, bez ironie.

       Vždy, když se kvůli úsporám snižovaly stavy zaměstnanců na železnici, tak mi po vyslechnutí zpráv připadalo, že se snižují pouze počty "těch dole" (mašinfírů, výhybkářů, výpravčích, průvodčích a pod)! Počty "ouřadů" a lidí, kteřé přímo s vlaky nejezdili, či nepracovali na nádražích zůstávaly stejné (pokud se dokonce nezvyšovaly).

       Je tento můj dojem správný? Pokud ano, není to jedna z možných příčin čerčanské nehohy? Mám na mysli přepracovanost ajznboňáků, kteří na železné dráze dosud ještě pracují.

0 0
možnosti

Jindra

16. 7. 2007 7:30
Re: ZDVOŘILÝ DOTAZ

Udřenýho nádražáka jsem ještě neviděl.  

0 0
možnosti

IDOL

15. 7. 2007 18:32
NA ČERČANSKÉM NÁDRAŽÍČKU .......

PS ..... CHYBOVAL SNAD KAŽDÝ AJZNBOŇÁK CO MĚL SLUŽBU!

0 0
možnosti

Kanuk

15. 7. 2007 19:46
Re: NA ČERČANSKÉM NÁDRAŽÍČKU .......

No, stanici, ve které se křižují dvě tratě, jedna z nich hlavní, bych nepojmenoval jako nádražíčko.

0 0
možnosti

Kanuk

15. 7. 2007 18:28
System jištění

Krucifix, to při té automatizaci, elektronizaci a jánevím jaké další -aci nemají zajištěno, aby se nemohla dát "zelená" na obsazenou kolej?  To snad měly už ručně přestavované systémy za France Jozefa.

0 0
možnosti

Aristo

15. 7. 2007 18:55
Re: System jištění

Neměly a ve většině stanic nemají dodnes. Jinak právě na trati Praha-Tábor probíhají náročné rekonstrukce, spojené nejen se zvýšením rychlosti, ale zvětšením bezpečnosti dopravy.

Právě v důsledku náročných stavebních prací na trati bez přerušení provozu, kdy jsou i ta stávající zařízení vypnuta, jezdí se "na čestné slovo" a návěstidla nefungují, se stala ona nešťastná událost v Čerčanech. Doteď žádná automatisace, elektronisace a další -ace na této trati nebyly, jako nejsou na naprosté většině jiných tratí (kromě nejhlavnějších), v nejlepším případě zaručují, že vlak jede na kolej (volnou či obsazenou) určenou výpravčím. 

0 0
možnosti

haleluja

15. 7. 2007 14:00
jsou to lemplové

je třeba je zavřít do krechtu o vodě a tvrdé kůrce;-D!!

0 0
možnosti