PRAHA Televize Prima se chce více zaměřit na cílovou skupinu tvořenou mladšími diváky. Neznamená to však, že by se Prima soustředila výhradně na mladé diváky, uvedl včera výkonný ředitel této televize Petr Chajda. Po změně loga, které se diváci dočkají dnes, přijde i změna v obsahu vysílání. „Já bych to spíš nazval omlazením, ale zároveň i rozšířením zacílení televize Prima,“ řekl dále Chajda v souvislosti s tím, že procento zastoupení mladších diváků této televize bylo mezi lety 2005 a 2007 nejnižší. Podle něho je vě světě trendem zaměřovat se na diváckou skupinu mezi 15 a 49 lety. „ A Prima tento směr musí nějakým způsobem následovat,“ dodal. V České republice se podle něho etablovaly spíše divácké skupiny od 15 let výše nebo mezi 15 a 54 lety.
Televize Prima mění tvář
ZMĚNA GRAFIKY
Kelímek od jogurtu: mýt, či nemýt? Řada lidí stále tápe, co a v jakém stavu patří do tříděného odpadu
Matka oběti: mluvila jsem s blízkým vraha. Lenka Šimůnková hledá odpovědi na to, co se stalo na filozofické fakultě
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Klíčový aktér kauzy Dozimetr žádá výslech Rakušana a dalších členů hnutí STAN. Ministr se už vyjádřil
Pravý důvod konce hlavní hygieničky? Podle expertů Svrčinová podcenila nemoc, která zaplavila Česko
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...