Pátek 26. dubna 2024, svátek má Oto
130 let

Lidovky.cz

Televize Prima mění tvář

Česko

ZMĚNA GRAFIKY

PRAHA Televize Prima se chce více zaměřit na cílovou skupinu tvořenou mladšími diváky. Neznamená to však, že by se Prima soustředila výhradně na mladé diváky, uvedl včera výkonný ředitel této televize Petr Chajda. Po změně loga, které se diváci dočkají dnes, přijde i změna v obsahu vysílání. „Já bych to spíš nazval omlazením, ale zároveň i rozšířením zacílení televize Prima,“ řekl dále Chajda v souvislosti s tím, že procento zastoupení mladších diváků této televize bylo mezi lety 2005 a 2007 nejnižší. Podle něho je vě světě trendem zaměřovat se na diváckou skupinu mezi 15 a 49 lety. „ A Prima tento směr musí nějakým způsobem následovat,“ dodal. V České republice se podle něho etablovaly spíše divácké skupiny od 15 let výše nebo mezi 15 a 54 lety.

Témata: TV Prima, Praha, Česko

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...