A navíc ani všechny klasické tramvaje typu T3 netopí stejně. U nejstarší verze T3 a novější T3M (121 tramvají) je topení pod sedačkami. Při prvním stupni vytápění (teplota 0-5 stupňů Celsia) jsou tak vyhřívány první tři sedačky. Při stupni druhém (pod nulou) topí všechny.
U verze T3SU (272 tramvají) je už ale topení v kanálech po boku vozu. „V zimě je v nich vedro. Mají silné topení, protože byly vyráběny na export do Ruska. Původně měly totiž jezdit na Sibiři, a ne v Praze,“ říká řidič tramvaje Antonín Dub. Záludné topení mají i kloubové tramvaje KT8. Ty chrlí teplo do vozu mřížkami u stropu. „V místech průduchů je vedro a lidem, kteří tu stojí, se přehřívají hlavy. Tam, kde průduchy nejsou, je naopak zima,“ říká řidič.