V době, kdy investiční fond rozjížděli, vlastnili zároveň mediální společnost Bonton. Fond Trend se jim podařilo i díky poutavým sloganům uchytit.
V první části kampaně měl lidi přilákat slogan „Dívejte se naším směrem“. Později se během další části kampaně prosadilo nové heslo společnosti. To hlásalo „Vždy plníme slovo, to je náš trend“.
Poutavá hesla a osobnosti v čele společnosti zapůsobily. A během obou vln kuponové privatizace se podařilo fondu Trend získat důvěru a přilákat přes 105 tisíc klientů.
V polovině 90. let získala nad fondem kontrolu skupina kolem společnosti Královéhradecká brokerská. Někteří z jejich manažerů byli obviněni z vytunelování Trendu.
Před loňskými volbami do Senátu, kam kandidoval Kocáb za Stranu zelených, se objevily v Praze plakáty, ve kterých se slovy „Volit Kocába je opět trend?“ naráželo na vytunelování tohoto fondu. Kocáb, který za prodej svého podílu ve společnosti získal přes 30 milionů korun, se proti nim ohradil. Tvrdí, že o tunelování nevěděl, a svůj zisk věnoval na dobročinné účely.