Skupina akcionářů v čele se společností Moravia Steel chce do televize vložit celkem jednu miliardu korun. Druhá polovina této částky má padnout na provoz stanice v druhém a třetím roce její existence. „Projekt počítá s tím, že ve čtvrtém roce bychom se dostali na nulu,“ doplnila Vozárová.
Televize je živa z prodeje reklamního času, letos tak plánuje vydělat zhruba sedmdesát až osmdesát milionů korun. „Počítali jsme s výnosy sto milionů. To asi nenaplníme, promítne se tam dvacet třicet procent poklesu na trhu,“ připomněla šéfka Barrandova důsledky ekonomické krize.
Ta prý jinak na stanici nedolehla. „V lednu jsme měli 78 lidí v pracovním poměru, dnes máme 80 zaměstnanců. Na rozdíl od jiných televizí jsme nepřistoupili ke snížení platů,“ tvrdí Vozárová.
Stanici teď může přijímat 53 % obyvatel. Na podzim se má její signál podle vládního plánu rozšířit i na Českobudějovicko a Sušicko, k dalším asi 650 tisícům lidí.
Čtěte rozhovor na straně 18
Tabulka
Letošní tržní podíl
televize Barrandov
leden 0,86%
únor 1,17%
březen 1,42%
duben 1,76%
květen 1,83%
Číslo udává, kolik stanice osloví
průměrně diváků z těch, kdo mají
zapnuté televizory.
Zdroj: ATO-Mediaresearch