PRAHA Do třetího ročníku soutěže Fle media awards, která oceňuje inovativní využití médií v marketingové komunikaci, mohly být letos poprvé přihlášeny nejen české, ale i slovenské kampaně. Také díky tomu se počet přihlášek zvedl na 99 v osmi mediálních kategoriích, což představuje 111procentní nárůst proti loňskému roku. Kromě cen v jednotlivých kategoriích se uděluje ocenění Grand Prix a tituly Inovativní zadavatel a Inovativní agentura. Počet přihlášených českých kampaní vzrostl od loňska z 47 na 66, dalších 33 přihlášek přišlo ze Slovenska. Celkem se přihlásilo 23 agentur včetně dvou přímých zadavatelů. Nejvíce přihlášek zaslala slovenská agentura Vaculík Advertising a česká OMD Czech.
V mediální inovaci se utkají i Slováci
SOUTĚŽ
Řidiči omylem čerpají speciální benzin za 95 korun. Luxusní palivo přitom zlepšuje výkon jen některým vozům
MS v hokeji bez sborné? Zbytečný šampionát, na naše vyloučení nejvíc doplácí Češi, tvrdí Rusové
Kým se inspiroval příběh s Jiřinou Bohdalovou v hlavní roli? Historik má s dramatem Svatá zásadní problém
Vyhrajte rodinné vstupné do BRuNO family parku
Jestliže vás trápí proměnlivé jarní počasí, máme pro vás tip, kam vyrazit, když počasí zrovna nepřeje. BRuNO Family Park v Brně se postará o zábavu...