Předsedou kreativní poroty se stal Amir Kassaei, kreativní ředitel německé DDB Group. Český reklamní trh reprezentuje v této porotě Daniel Růžička, kreativní ředitel Young & Rubicam Praha. Mediální porotu povede Stuart Nicholson z Velké Británie, síťový ředitel Zenithoptimedia Worldwide. Golden Hammer se poprvé uskutečnil v roce 1994, od roku 1999 je mezinárodní. V loňském roce se jej zúčastnilo téměř 1000 přihlášených prací z patnácti zemí. Česká reklama v něm loni získala celkem deset cen, z toho jednu cenu Grand Prix, kterou porota ocenila kontroverzní kampaň Total Burn-Out of Lidice od agentury McCann-Erickson Prague, která vznikla na zakázku Památníku Lidice a měla oslovit zejména dospívající.
V porotě festivalu zasedne i Čech
RIGA, Lotyšsko Od 25. do 26. září se bude konat devátý ročník mezinárodního reklamního festivalu Golden Hammer. Vyhlášení vítězů proběhne 26. září v kongresovém centru v lotyšské Rize. Kromě kreativní a mediální poroty letos poprvé zasedne i internetová porota.
Kelímek od jogurtu: mýt, či nemýt? Řada lidí stále tápe, co a v jakém stavu patří do tříděného odpadu
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Nové obavy Ukrajinců v Česku: pobyt získá málokdo a muži v povolávacím věku budou pod větším tlakem
Pravý důvod konce hlavní hygieničky? Podle expertů Svrčinová podcenila nemoc, která zaplavila Česko
Pronájem bytu 2+1, Praha 10 - Záběhlice, ul. Sněženková
Sněženková, Praha 10 - Záběhlice
18 000 Kč/měsíc