Stagnaci tržeb potvrzují i výsledky prodejů jednotlivých položek sortimentu. V jídelních vagonech a takzvaných bistrovozech se loni vypilo 70 000 čepovaných piv, což je stejné množství jako v roce 2008. Mírně vzrostl zájem o párky, jichž si cestující objednali 8600 porcí, loňskou novinkou byly hot dogy, kterých se snědlo 15 500.
Podle počtu obsluhovaných spojů zaujímá JLV v České republice zhruba dvě třetiny trhu. Pozornost soustředí především na mezinárodní vlaky, na vnitrostátních linkách zajišťuje stravování například v pendolinu PrahaOstrava. Služeb JLV využívají také Deutsche Bahn na nočních vlacích Euronight.
„Stagnaci tržeb považujeme za úspěch s ohledem na dopad hospodářské krize, ale také na fakt, že klesl počet cestujících v osobní dopravě,“ řekla ekonomická náměstkyně ředitele JLV Věra Drechslerová.
Hospodářský výsledek JLV je podle ní tvořen převážně tržbami za stravovací a ubytovací služby pro cestující Českých drah. Dráhy přitom loni přišly zhruba o sedm procent cestujících, celkem jejich vlaky využilo 163 milionů lidí.