PRAHA Vitana se rozhodla uvést jeden ze svých nových produktů (zatím jej nejmenovala) pomocí takzvaného Word of Mouth Marketingu, tedy řízené šeptandy. Za tím účelem oslovila poradenskou agenturu Outbreak. „Pro Vitanu jsme připravili netradiční formu product seedingu (,zasetí produktu‘ do cílové skupiny, pozn. red.). Vybraní názoroví vůdci z cílové skupiny a jejich sociální okolí získají neobvyklé zážitky, během nichž vyzkouší nový produkt a dostanou důvody hovořit o něm ve svém sociálním okolí,“ uvedl Dan Farkaš z Outbreaku.
Vitanu podpoří řízená šeptanda
NOVÝ PRODUKT
Pozor na podezřelou SMS v mobilu. Kvůli nebezpečnému programu mohou lidé přijít o peníze a osobní údaje
Zemřel jeden z otců ODS. Miroslav Macek se podílel na privatizaci České spořitelny nebo se popral s Rathem
Pro levnou plzeň se vyplatí zajet k západním sousedům. Němci ji berou jako „běžnou“ značku, míní ekonom
Superdávka: lustrace účtů státem budí odpor. Úřadům není nic po tom, jaké má člověk transakce, říká odborník
Hlavní tahák novely zákoníku práce: Češi si budou moci určit pracovní dobu. Podle Středuly to může uškodit
Prodej rodinného domu v Bezděčí u Trnávky
Bezděčí u Trnávky, okres Svitavy
2 495 000 Kč