Středa 8. května 2024, Den vítězství
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Vysvětlení neprůjezdné Prahy: má být ještě hůř. Proč se tvoří kolony i tam, kde se neopravuje

Pět, deset nebo i dvacet minut navíc v koloně, hlásí mapa provozu v Praze. Část z desítek uzavírek má sice v pondělí skončit, ani tak se místním či přespolním řidičům moc neuleví. Do toho krušná vidina příštího roku, kdy se začne opravovat Barrandovský most.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Je to peklo. V pátek jsem musel pro součástky. Přijel po D11 cíl Suchdol. Na konci D11 kolona na obě strany. Tunel Blanka pouštěli na závoru, na povrchu samá uzavírka a omezení. Kdyby byl okruh není problém. Alespoň kdyby byl ten most na Suchdol přes Vltavu. Ale ani tak by to nebyla výhra. Kolony na D8 skoro ke Kralupum nejsou vyjimkou.

1 1
možnosti
VN

Vysvětlení neprůjezdné Prahy je jednoduché. Jsme zaostalá rozvojovka.

1 0
možnosti
JK

J44a25k35u88b 39K96o54r24e22c

23. 10. 2021 22:31

Ještě že na tom vyspělém západě žádné kolony neexistují :D

0 0
možnosti

Končí v nich i lidé, již v Praze pracují a svá auta nechtějí nechat na odstavných parkovištích, nebo už tam na ně nezbylo místo.

Tady je řeče o vše, mimopražští do Prahy nepatří a pikud jo tak v sazbě mýtného.

2 3
možnosti
LK

Kapacita odstavných parkovišť je mizivá, mají za to ti lidé platit? Když v Praze pracují?

0 0
možnosti
Foto

Není problém množství oprav, ale fakt že se zavře vše, za týden se to akorát rozkope a pak se na to dva měsíce nehrabne... Protože lidí a technika pracuje jinde v ČR.. Firmy nemají lidi a techniku, ale práci vezmou a tak oprava na tři týdny trvá čtyři měsíce..

4 0
možnosti
MJ

Problém není množství oprav, ale neschopnost radních (pirátů a jiných podobných hub) dostat lidi do MHD. Zdražení parkovišť P+R tomu rozhodně nepomůže.

Pokud jezdí někdo do centra a nechává auto např. v Holešovicích a dál jede MHD, tak ten si teď sakra rozmyslí, jestli už do toho centra radši rovnou tím autem nedojde. To je největší problém pražských kongescí!!!

V dnešní době, kdy vše zdražuje, je sakra zásah do peněženky, pokud dříve stalo měsíční parkování 400,- Kč a dnes stojí 2'000,- Kč.

0 1
možnosti
HV

Je to součást snah dát autům mat.

3 2
možnosti
BP

Kecy pana radního. Např. uzavření Argentinské s Barrandovským mostem nesouvisí. Pokud bude v Praze řídit dopravu cyklistická lobby, bude ještě hůře.

11 2
možnosti
MP

M65a43r22i54á55n 22P46i34l85c

16. 10. 2021 11:42

Když chci jet z Barrandova na sever mám dvě možnosti 1)barranďákem přes jižní stojku nebo 2)po levém břehu Vltavy - buď městem a pak Argentínskou nebo tunelem, kde mě čeká napojení na konec Argentinské u mostu Barikádníků...

0 0
možnosti
MV

Jedním z důvodů je hrubé podcenění kapacity již vybudované části Pražského okruhu. Každodenní dopravní kolaps v místě napojení Plzeňské D 5 na okruh je toho zářným příkladem. Pokud se v takřka stejném místě střetávají vozy jedoucí na Prahu z D 7, D 6 a D 5 a mají se vejít do pouhých dvou pruhů, dopravní kolaps je toho důkazem. Jenom připomínám, že před otevřením části okruhu od D 1 k odbočce na Barandov, se prováděla kompletní rekonstrukce úseku od D 5 k právě této odbočce a pro mě z nepochopitelných důvodů, se vozovka nerozšířila na tři pruhy. Plánované rozšíření D 5 od Rudné k odbočce na okruh, nepřinese žádné zlepšení stávající situace. Okruh v tomto úseku více aut nepobere.Rv

11 0
možnosti