Diskuze
Vysvětlení neprůjezdné Prahy: má být ještě hůř. Proč se tvoří kolony i tam, kde se neopravuje
Děkujeme za pochopení.
V82l53a45d40i53m48í27r 30F15i65b53i79g73e45r
Je to peklo. V pátek jsem musel pro součástky. Přijel po D11 cíl Suchdol. Na konci D11 kolona na obě strany. Tunel Blanka pouštěli na závoru, na povrchu samá uzavírka a omezení. Kdyby byl okruh není problém. Alespoň kdyby byl ten most na Suchdol přes Vltavu. Ale ani tak by to nebyla výhra. Kolony na D8 skoro ke Kralupum nejsou vyjimkou.
V31l51a94s86t57i54m38i58l 42N74e61s25r21s63t34a
Vysvětlení neprůjezdné Prahy je jednoduché. Jsme zaostalá rozvojovka.
J44a25k35u88b 39K96o54r24e22c
Ještě že na tom vyspělém západě žádné kolony neexistují :D
J39i55ř80í 15Š68k42a58l39á10k
Končí v nich i lidé, již v Praze pracují a svá auta nechtějí nechat na odstavných parkovištích, nebo už tam na ně nezbylo místo.
Tady je řeče o vše, mimopražští do Prahy nepatří a pikud jo tak v sazbě mýtného.
L31u34d24m94i59l24a 70K88a33š21p70a77r37o36v63á
Kapacita odstavných parkovišť je mizivá, mají za to ti lidé platit? Když v Praze pracují?
T95o69m49á28š 89C43h48r75a36s81t56n11ý
Není problém množství oprav, ale fakt že se zavře vše, za týden se to akorát rozkope a pak se na to dva měsíce nehrabne... Protože lidí a technika pracuje jinde v ČR.. Firmy nemají lidi a techniku, ale práci vezmou a tak oprava na tři týdny trvá čtyři měsíce..
M73i33c89h98a25l 31J25a89r39o19š
Problém není množství oprav, ale neschopnost radních (pirátů a jiných podobných hub) dostat lidi do MHD. Zdražení parkovišť P+R tomu rozhodně nepomůže.
Pokud jezdí někdo do centra a nechává auto např. v Holešovicích a dál jede MHD, tak ten si teď sakra rozmyslí, jestli už do toho centra radši rovnou tím autem nedojde. To je největší problém pražských kongescí!!!
V dnešní době, kdy vše zdražuje, je sakra zásah do peněženky, pokud dříve stalo měsíční parkování 400,- Kč a dnes stojí 2'000,- Kč.
H65e20n28r50i73c43h 53V44o12g29e26l
Je to součást snah dát autům mat.
B18o98h92u39s48l65a82v 57P86a23r12t22y96k
Kecy pana radního. Např. uzavření Argentinské s Barrandovským mostem nesouvisí. Pokud bude v Praze řídit dopravu cyklistická lobby, bude ještě hůře.
M65a43r22i54á55n 22P46i34l85c
Když chci jet z Barrandova na sever mám dvě možnosti 1)barranďákem přes jižní stojku nebo 2)po levém břehu Vltavy - buď městem a pak Argentínskou nebo tunelem, kde mě čeká napojení na konec Argentinské u mostu Barikádníků...
M30i83r17o71s92l73a42v 82V46o54s81t56r24ý
Jedním z důvodů je hrubé podcenění kapacity již vybudované části Pražského okruhu. Každodenní dopravní kolaps v místě napojení Plzeňské D 5 na okruh je toho zářným příkladem. Pokud se v takřka stejném místě střetávají vozy jedoucí na Prahu z D 7, D 6 a D 5 a mají se vejít do pouhých dvou pruhů, dopravní kolaps je toho důkazem. Jenom připomínám, že před otevřením části okruhu od D 1 k odbočce na Barandov, se prováděla kompletní rekonstrukce úseku od D 5 k právě této odbočce a pro mě z nepochopitelných důvodů, se vozovka nerozšířila na tři pruhy. Plánované rozšíření D 5 od Rudné k odbočce na okruh, nepřinese žádné zlepšení stávající situace. Okruh v tomto úseku více aut nepobere.