PRAHA Výdaje zadavatelů internetové reklamy v hrubých cenách loni v České republice meziročně stouply o 17,5 procenta na 4,24 miliardy korun. Uvedlo to Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Údaje jsou v ceníkových cenách, neberou tak v úvahu množstevní ani jiné slevy a barterové smlouvy. Celkový objem tržeb z reklamy u všech typů médií kromě internetu se loni v Česku meziročně snížil o 2,5 procenta na 52,592 miliardy korun.
Zadavatelé reklamy víc utráceli
INTERNET
Pozor na podezřelou SMS v mobilu. Kvůli nebezpečnému programu mohou lidé přijít o peníze a osobní údaje
Zemřel jeden z otců ODS. Miroslav Macek se podílel na privatizaci České spořitelny nebo se popral s Rathem
Pro levnou plzeň se vyplatí zajet k západním sousedům. Němci ji berou jako „běžnou“ značku, míní ekonom
Hlavní tahák novely zákoníku práce: Češi si budou moci určit pracovní dobu. Podle Středuly to může uškodit
Přes 11 000 korun od státu každý rok. Jak nakombinovat „staré“ penzijko s DIP, abyste z nich získali co nejvíc?
Prodej stavebního pozemku o výměře 1 439 m2 v Bukovince
Bukovinka, okres Blansko
2 289 000 Kč