Média nemají o čem mluvit než o ledovce, která jaksi patří k normálům patříci prosinci. V létě zas budou pořád psát jak jsou vedra a kolabují lidi. Probuďte se... vy už fakt nevíte o čem máte psát a mluvit ? O televizi ani nemluvě.
Já si pamatuji že kdysi bylo normální, že v prosinci mrzlo, akorát se o tom nemluvilo, dneska stačí prdnutí a jste z toho všichni zjančení. A to si pamatuji i 30 stupňové mrazy a bylo to normální. Dnes je asi nenormální, že mrze, a že je prosinec, že ? !!!
Zdravy clovek bez jakekoliv ujmy na zdravi vydrzi mesic.
Kdybyste byl diabetik, nota bene na inzulínu, řekl byste takovou hovadinu také ? Oni totiž nejsou všichni cesťáci 100% OK. Dá se to dokonce podle veřejně dostupných statistických dat docela přesně odhadnout. A i když jsou zdravé, tak zkuste malým dětem vysvětlit, že není nic k jídlu ! Kdyby ajznboňáci nebyli jen oprsklí vymahatelé dotací, dokázali by situaci řešit. Ale to by to nesměli být "ouřadové", co jen sedí na p.deli a dvakrát měsíčně si jdou pro futráž.
nechat stát vlak v polích. je bezohlednost. "15:58 POSLANCI BUDOU ŘEŠIT PŘÍSTUP ČD. Sněmovna si na návrh ODS
vyžádala od premiéra Bohuslava Sobotky (ČSSD) informace o přístupu ČD k
cestujícím, kteří uvázli ve vlacích a na nádražích kvůli nynější ledové
kalamitě. " Co kdyby v tom vlaku byla nějaká těhotná, malé dítě, nemocný člověk, nebo někdo, kdo pravidelně potřebuje léky a má je doma? Nějak jsme zpohodlněli, či naše improvizační schopnosti z dob reálného socilalismu kdy jsme si museli poradit sami dle stylu udělej si sám už ztratili. Tohle bude ještě moooc zajímací....
To není o zpohodlnění ani socialismu, to je o bordelu na drahách. Tyto situace musí být zajištěny a musí s nimi být počítáno. Už třeba jen tím, že bude na každé lokomotivě bedna s konzervami, pár bufíků a bečka s naftou. Ona se z toho sice polovička ztratí, ale i ta půlka pomůže. Když jedu v zimě autem, tak si taky beru teplé oblečení a víc nafty.
a poslat tam někoho s batohem chleba, vody, případně léky, na to dráha nemá. A dělají divadla s vracením jízdenek. Vlakem jezdí ti co nemají na auto, nebo letadlo, nebo to naopak mají zadarmo od státu. tedy invalidi a poslanci. Poslanci si klidně opravdu předražené jídlo klidně koupí. Dovedu si představit, že v tom vlaku sedí hodně lidí, kteří mají v kapse třeba jen deset korun, nebo i nic. Nemluvě o tom, že v době karet já například, hotovost nemívám vůbec.
Tak když jste dobře vedený svazák, tak tam dojděte . To nemá nic společného s penězi, když tam nikde nic nekoupíte.
Můj děda byl ajzboňák od roku 1916 do roku 1948 a podle toho, co vyprávěl, byla sice dráha "špinavej podnik", ale nikdy, opakuji NIKDY, se nestalo, že by cestující nedovezli do cíle. Už jen stáhnout získané zpoždění byla věc cti a to neváhal ani vlakvedoucí jít na lokomotivu pomoct ztrhanému topiči ládovat kotel.
Ovšem u tohohle obra na hliněných nohou, co jen polyká miliardy dotací se jaksi o podobném přístupu hovořit nedá, že, prostě ve čtyři mám padla a nějaký vlaky uvízlý na cestě ať se staraj hasiči.
Nemohu nevzpomenout stejný problém v Kanadě, několik let tomu nazpátek. Pamatuju se, jak naši novináři se jen okrajově zmínili o improvizačních schopnostech právě kanadských železničářů, kteří dokázali propojit dieselelektrické lokomotivy s trafostanicemi a zvládli zásobování světlem a teplem do doby, než námraza povolila.
Jak se zdá stejný improvizační talent je u ČD vyloučen. Proč nebyly ihned použity dieslové lokomotivy, včetně posunovacích, aby dokázaly uvízlé vlaky odtáhnout ?
Odhadoval bych, že dnes je těch použitelných dieslů veliký nedostatek. Elektrifikace českých drah je poměrně vysoká a zas tak moc přebytečných lokomotiv se asi po depech nepoflakuje.
A co kdyby jim ti dobří moraváci z Hranice na Moravě nějaké jídlo přivezli?
Oni by to udělali, stejně jako každý normální člověk. Ale je to povinností drah. Jak mají lidé okolo vědět, že tam někdo stojí, jak dlouho stát bude ? Jestli vůbec můžou kvůli bezpečnosti atd. je to jednoznačně zanedbaná povinnost drah, potažmo státu.
by ale po kolejích za uvězněnými cestujícími vyrazit mohla. Co myslíte, soudruzi z ředitelství českých drah? A pokud vlak netopí tak i nějaké přikrývky. To je to čím se České dráhy odlišují od těch na západ od Chebu. Nástupem do vlaku s platnou jízdenkou cestující uzavřel s ČD smlouvu a stal se do jisté míry jejich "problémem".
Jen se mi líbí, že zatím co statisíce lidí trápí starosti s ledovkou, tak naší zákonodárci přemýšlí jak se nedohodnout a zvýšit si plat o 26%...
pohoda. Pražáci ještě buď nedorazili nebo se někde rozehřívají. Je vidět, že bez nich by to šlo i docela v pohodě.-).
Možná pracují ... a nemají čas psát bláboly?