ZLÍN Minulý čtvrtek byly ve Zlíně vyhlášeny výsledky šestého ročníku mezinárodní soutěže reklamy zacílené na děti Duhová kulička. Nejoceňovanější reklamní agenturou se stala Euro RSCG, která sbírala ceny za své reklamy pro Unicef (snímek vlevo). Druhý největší úspěch zaznamenaly příspěvky agentur skupiny Ogilvy Group ČR. Po dvou umístěních získaly agentura RMG:Connect s televizním spotem pro IKEA a dvě agentury ze zmíněného uskupení Ogilvy Group: Ogilvy Action s tiskovým inzerátem Chiquita Junior Bananas a Mathers Communications s inzerátem Golf pro Leontinku (foto vpravo). Tři ceny obdržela také Česká televize a Nadace rozvoje občanské společnosti za kampaň Pomozte dětem: Kuře slaví 10 let. Práce hodnotila dětská i odborná porota.
Zlín rozdával Duhové kuličky
REKLAMA PRO DĚTI
Pozor na podezřelou SMS v mobilu. Kvůli nebezpečnému programu mohou lidé přijít o peníze a osobní údaje
Nové obavy Ukrajinců v Česku: pobyt získá málokdo a muži v povolávacím věku budou pod větším tlakem
Pravý důvod konce hlavní hygieničky? Podle expertů Svrčinová podcenila nemoc, která zaplavila Česko
Pro levnou plzeň se vyplatí zajet k západním sousedům. Němci ji berou jako „běžnou“ značku, míní ekonom
Prodej, byt 3+1, Čestín
Čestín, okres Kutná Hora
2 690 000 Kč