Favority jsou vozy továrních týmů Peugeot a Audi. „Loni všech jejich šest továrních aut dojelo na prvních šesti místech. Je vidět, že technické problémy moc nemají a jezdci nedělají chyby,“ uvedl Enge před 77. ročníkem, v němž budou zástupci Audi útočit na devátý triumf za posledních deset let.
Přání - dojet do pátého místa „Kdyby dojelo jedno naše auto do pátého místa nebo všechna do cíle, byl by to taky obrovský úspěch,“ řekl jediný Čech, který se představil v závodě formule jedna. Spokojen by byl i s vylepšením loňského devátého místa.
„Samozřejmě že bychom je rádi překonali. Jak ale říkám, jsme si plně vědomi konkurence. Toho, že auta s dieselovými motory mají určitou technickou výhodu. Myslíme si, že pořád budou mít navrch a jsou rychlejší,“ podotkl Enge.
Optimismus dodávají trojici Enge, Charouz a Mücke výsledky v letošní sezoně, v níž startuje v seriálu okruhových vytrvalostních závodů Le Mans Series. V dubnu v Barceloně se jim podařilo vyhrát, v květnu ve Spa skončili třetí.
„Dodává nám to o trošku více naděje než loni. Na druhou stranu ale víme, jak se představil Peugeot na dvanáctihodinovce v Sebringu na začátku roku, kdy jeli rychle jako v loňském roce, i s těmi omezeními. Ve Spa byli opět rychlejší v kvalifikaci než před rokem a to nejeli naplno, protože tam nebylo Audi. Až tady (v Le Mans) pojedou na plný výkon a ukáže se, že mezi dieselovými a benzinovými motory je pořád rozdíl,“ podotkl Enge.
V posledních letech totiž vytrvalostním závodům kralují vozy s naftovými motory.